Kita Renungkan Bersama

SLIDE SHOW UNICO

Monday, December 3, 2012

Latar belakang Aduka DCL

Adakah Anda berminat keterangan Tersebut???


SELAMAT DATANG DCL NO 1
"MENANG DUNIA,MENANG AKHIRAT"

  



SBC CENTER PASIR GUDANG,JOHOR
Mohd fairuz bin muhammad
NO TEL : 07-8948950 / 0137048522
EMAIL : stokisdclkt@yahoo.com
Website : http//:adukaherbamewah.blogspot.com




Assalamualaikum terima kasih kepada anda yang sudi  
meluangkan masa untuk mengenali diri saya dengan lebih rapat
alhamdulillah dengan izin allah kita dapat bersama-sama untuk mengenali antara satusama lain 
Dengan ini saya ingin memberitahu kepada anda  bahawa  kepakaran saya adalahdalam bidang perniagaan 
network marketing dan juga salah seorang perunding khidmat kesihatan.

jika anda ingin mengetahui lebih lanjut tetang perniagaan saya anda boleh 
lihat apa yang terkandung  di dalam website saya ini ..

saya suka berpesan pada diri anda dan juga diri saya bahawa
Apa yang kita fikir
Apa yang kita rasa
Apa yang kita cakap,
Apa yang kita buat,

adalah DOA & saya mendoakan sesiapa sahaja 
yang melawati website saya ini 
LEBIH SIHAT,KAYA,DAN BERJAYA...AMIN..



Ruangan Komen Anda :-

No comments:

Powered by 123ContactForm | Report abuse

Dah singgah Minta tolong Follow Blog Aduka